Thursday 24 November 2016

Pati Minyak Belacak Ori | Gabungan Minyak Lintah Asli Tok Ayah Long

Boleh saya tahu mengenai penggunaan Minyak Lintah Dan Belacak untuk urutan zakar? Adakah ia sesuatu yang boleh diamalkan?

Untuk pengetahuan doktor, zakar saya sihat dan tiada masalah. Cuma, saya mahu tahu jika kita mengamalkan urutan sendiri (dengan cara yang diajar) menggunakan minyak lintah dan belacak ini, adakah akan memudaratkan zakar dalam jangka masa panjang?

Sebelum ini saya mendengar ramai berkata minyak lintah dan belacak bagus diamalkan untuk kesihatan zakar bagi jangka masa panjang. Adakah ia benar?

ZULKARNAIN,
Setiu, Terengganu.
Amalan mengurut zakar dengan minyak lintah dan belacak yang diproses dari binatang yang berbentuk macam zakar seperti ular, belut, ikan linang atau binatang yang boleh mengembang seperti ikan belacak, dhab dan lintah bukan saja amalan kuno rantau Asia, malah di Amerika Selatan.

Yang pasti, amalan urutan kepala zakar tanpa menggunakan apa-apa minyak atau losyen dapat membantu menyegarkan zakar yang mengandungi banyak urat saraf serta pembuluh darah.

Jadi, penggunaan produk itu hanya amalan yang membazirkan duit selain menyebabkan binatang itu pupus.

Jika kebetulan bahan digunakan itu bertoksik atau beracun, tentu zakar anda akan bermasalah pula. Masalah ini seperti kulit menjadi gelap atau mengelupas selain terkena kurap.

Jika anda nak belai zakar bagi menyegarkannya, gunakan #PatiMLB mengandungi ramuan dari campuran lintah belacak dan tumbuhan yang dikenal pasti dapat membantu menyegarkan tisu dalaman dan memantapkan otot pengembang selain melancarkan pembuluh darah.

Menggunakan #PatiMLB atau minyak mengarut yang boleh merosakkan kulit atau alahan kepada tisu dalaman bukan cara bijak untuk menjaga kesejahteraan zakar.

Krim atau minyak perapi untuk anggota sulit lelaki perlu dari ramuan selamat bagi menyegarkan tisu zakar dan membantu memantapkan fungsi zakar.

Untuk kepastian, produk itu perlu menjalani ujian klinikal dan mendapat kelulusan pihak bertanggungjawab. Hanya selepas ujian klinikal dan kelulusan, baru ia boleh dipercayai dan digunakan tanpa was-was.

Saya syorkan anda dan mana-mana pengamal krim atau minyak mengurut yang mengandungi belacak, dhab, ikan linang dan lintah supaya menghentikannya. Ia amalan sia-sia..jika hanya membaca saja tanpa mencubanya dulu!!

Banyak Manfaat Yang Tersembunyi Disebalik #PatiMLB Ini.

BERMINAT MENDAPATKAN 
PATI ASLI MINYAK LINTAH PLUS BELACAK (PatiMLB)
---------------------
Nak Beli, Taip: "PatiMLB"
Nak Jadi Agen, Taip: "Agen69"
----------------------
SILA WHATSAPP: +60182778070
WeChat ID: PATIMLB69
PM DiFB: Dapatkan Saya PatiMLB!

Anda Mungkin Juga Berminat:

No comments:

Post a Comment